← Tillbaka till kalendariet

INSTÄLLT! Nytt datum kommer för LT-lunchen – Effekten av nyhetsmedia

LT (Länstidningen) och Bonnier News bjuder in till ett antal luncher på Södertälje Science Park under 2020. Den 3 april handlar det om mediaeffekt och du får ta del av den största ekonometriska mediaundersökning som någonsin har gjorts i Sverige.
NÄR: 3 april 11.15–13.00 (11.15-11.45, lunchmingel. 11.45-13.00, föreläsning).

Undersökningen har gjorts av Group M (Sveriges största mediebyrågrupp som omsätter mer än hälften av alla köp av media i hela Norden). De innehar Sverige största ROI- databas och har fått fram ett mycket omfattande samt omvälvande resultat om vad som driver försäljning och varumärken. På plats från Bonnier News Sales Analys är Magnus Damstedt. Vi bjuder på lättare lunch, kaffe och te samt massor av mediekunskap!

Vi hjälper dig att förstå:

• Vad som driver försäljning och varumärken i dagens digitala värld.

• Vilka media hjälper till att driva effektiviteten för övriga medieslag.

• Hur en optimal mediemix ser ut enligt Nordens största ROI-databas.

Anmäl dig till lunchen senast den 31 mars.