Systematisk förbättring – hur motiverar vi och stödjer det?

Hur skapar vi bättre processer och samarbeten internt i olika typer av service- och tjänsteföretag genom att klokt använda Leanprinciper och dess olika metoder? Seminariet fokuserar på hur vi genom att arbeta med ledarskap, hela arbetsflöden och systematisk förbättring kan skapa större värde för alla intressenter till våra organisationer, liksom att på ett hållbart sätt trygga såväl tillväxt som utvecklande arbetsplatser.

Vi kommer att få lyssna till, och inspireras av engagerade och kunniga representanter från bland annat Länsförsäkringar, Rosendals Trädgård, Telge AB och Norrtälje Kommun samt experter från KTH, bland andra Simon Elvnäs.


Medverkande

Johanna Strömgren

Civilingenjör och föreståndare, Leancentrum

 

Bengt Savén

Professor, KTH, Saab AB

 

Oskar Wallström

Lean Coach, Leancentrum

 

Simon Elvnäs

Forskare,